SOCIAL MEDIA

Επαγγελματική διαχείριση social media

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ SOCIAL MEDIA

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η διαχείριση των social media είναι απλά η δημοσίευση περιεχομένου στο Facebook ή στο Instagram κλπ.

Ωστόσο, καθώς τα social media συνεχίζουν να αναπτύσσονται, αλλάζει και ο τρόπος που πρέπει να τα προσεγγίσετε – ιδανικά εάν θέλετε να δείτε αποτελέσματα.

Μπορεί στην καθημερινότητά μας σαν απλοί χρήστες να χρησιμοποιήσουμε τα Social Media, αλλά όταν πρόκειται για την επιχείρησή μας αλλάζουν τα πράγματα.

Η κάθε επιχείρηση έχει τις δικές τις ανάγκες και πρέπει να τις καλύπτει με τα κατάλληλα μέσα.

Το Facebook είναι το πιο βασικό, αλλά υπάρχουν αρκετά ακόμη Social Media που βοηθάνε μια εταιρία να αναπτυχθεί η ακόμα καλύτερα να βρει το κατάλληλο κοινό.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ;

Πόσα post θα έχω στη σελίδα μου; – Πόσα likes θα παίρνω κάθε μήνα;

Προσοχή! Ξεκινάς λάθος.

Το social media marketing δεν είναι αυτό που βλέπεις στη σελίδες του Facebook ή του Instagram σου. Είναι όλη η δουλειά πίσω από αυτές.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι κώδικες που θα καταγράφουν λεπτομερώς όλο το κοινό σου, το content με το οποίο θα αλληλεπιδρούν οι followers σου και οι διαφημίσεις από τις οποίες θα αγοράζουν οι πελάτες σου. Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα περιλαμβάνονται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης στα social media.

Για να καταφέρεις να επαναπροσεγγίσεις το υπάρχον αλλά και να δημιουργήσεις καινούριο κοινό μέσω των κοινωνικών δικτύων όπως και το να μοιραστείς με αποτελεσματικό τρόπο το μήνυμα και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου, θα χρειαστείς στρατηγικές κινήσεις και ενέργειες.

Όλα αυτά θα πρέπει να συμπεριληφθούν σε ένα οργανωμένο πλάνο marketing το οποίο θα προκύψει μετά από ενδελεχή έρευνα.

Πως θα ξεκινήσουμε;

- Το brief, δηλαδή όλη η πληροφορία για την επιχείρησή και τους στόχους σου είναι το πιο σημαντικό

- Αφού λάβουμε από σένα όλες τις πληροφορίες, δημιουργούμε μια εξατομικευμένη marketing στρατηγική στην οποία αναλύουμε κάθε ενέργεια που θα γίνεται στα Social Media, αλλά κυρίως αιτιολογούμε το γιατί

- Το social media marketing πλάνο υλοποιείται, οι διαφημίσεις τρέχουν, το ηλεκτρονικό σου κατάστημα γεμίζει κόσμο (άρα και πωλήσεις) κι εμείς μαζεύουμε data

- Μόλις τα δεδομένα είναι αρκετά, αναλύονται και επαναπροσδιορίζουμε τους στόχους μαζί, βάσει των αποτελεσμάτων


Ξεκινάμε;


     
     
    Είσοδος πελατών